2013. január 25., péntek

Arcápolás

Sziasztok Szépségek :)
Ahogy ígértem, ma az arcápolási szokásaimról írok pár sort.
 Sajnos az időjárás nem kedvez a fényképezőgépemnek, mert nem tudok ilyen fényviszonyokkal szép képeket csinálni, ezért rákerestem minden termékre.
A bőröm kombinált, vagyis néhány részen száraz, míg a "T-zónánál" zsíros. A legnagyobb problémát az arcomon a pigmentfoltok okozzák, amik sajnos nehezen múlnak el. Próbálok mindent rendszerezni  hogy áttekinthetőbb legyen Nektek is! :)
Arctisztítás:
A a smink lemosásához általában többféle terméket használok. Az egyik az Avon Care 3 in 1 arctisztító.

A termék eredetileg tisztít, tonizál és hidratál. Én ebből csak a tisztító hatását észleltem, de ezt viszont nagyon szeretem benne. 1000 ft. alatt minden Avon katalógusból be lehet szerezni.
A másik kedvencem szintén az Avonból van az Avon Anew Reversalist arctisztító.

Nagyon puha, tiszta érzetű lesz a használata után a bőrünk. Ez sűrűbb, mint az előtte említett termék. Úgy tapasztaltam, hogy egy kicsit szárít, ami az én bőrömnek nem árt, de a szárazabb bőrűeknél már nagyobb probléma lehet. Az ára 1300-2000 ft. között változik.
Szintén egy Avon termék,  Avon Naturals Teafa és Uborka 2 az 1-ben tonik:

Róla sem tudok mást elmondani, nekem nagyon tetszik. Kellemes az illata, mélyen tisztít és pihe-puha bőrt varázsol. 800-1000 ft. körül van az ára :)
Tonikok:
Két tonikot használtam mostanában, amit az arctisztítás után, pakolás előtt szoktam használni. 
Az egyik az Avon Pórustisztító tonik, míg a másik az Avon mitesszer elleni tonik.
Mindkettő szalicilsavat tartalmaz, ami természetes hámlasztó, eltünteti az elhalt hámsejteket.

Szintén arctisztításra használom a Garnier 3 in 1 mélytisztító géljét, amit arctisztító, bőrradír és arcmaszkként funkcionál.

Apró szemcséinek köszönhetően jól leradírozza az arcbőrt, serkenti a vérkeringést, ezáltal felfrissíti az arcbőrt. Többféleképpen lehet használni, ez attól függ mennyi ideig hagyjuk az arcunkon.

Egy hasonló terméke van az Avonnak is amit kipróbáltam és majdnem annyira szeretem, mint a Garnier-géljét. Ez pedig nemmás, mint az Avon Solution Freshest Pure  3 az 1-ben arctisztító, bőrradír és arcmaszk.

Szintén apró szemcsék találhatók benne és szinte teljesen ugyanaz a termék, mint az előbb említett Garnier, csak olcsóbban beszerezhető.

Hatalmas kedvencem az Oriflame Pure Skin mattító krém, amit bátran ajánlok minden zsíros/kombinált bőrrel rendelkező nőnek/férfinak :)
Minden sminkelés előtt használom, mert megváltoztatja az egész bőröm textúráját és hidratálja is egyben, nagyon könnyen felszívódik, tehát ha sietek akkor is felkerül :)

Depigmentáló krém-gél Sunfleurtól, sebhelyekre, pattanások nyomaira használom. Nagyon szeretem, mert           néhány használat után már látszódik az eredmény és nagyon kellemes az illata. A Müllerben vettem még egy akció keretein belül.
A kedvenc arcpakolásom az Avon Iszappakolás holt-tengeri ásványokkal.
15-20 percig hagyom rajta heti egyszer. Kékes szürke színe van, nagyon kellemesen hűsít és pihe-puha lesz tőle bárki bőre! :)
Az egyik kedvenc arcmaszkom a Freeman Uborkás lehúzható arcmaszk

Tisztít és frissít, nagy mennyiség ezért sokáig elég. Ezt is alkalmanként szoktam használni.

Most pedig a végére néhány gyógyszertári csodaszert szeretnék Nektek megmutatni. Az egyik a Szalicilsav arcra.
Gyorsítja a bőr hámlását, így a faggyúmirigyek nem tömődnek el és gyorsabban képződik új bőr. Eddigi leghatékonyabb arctisztító tonik amit vala használtam! :)
A másik a Zynerit oldat.

Receptre kapható készítmény, talán a legjobb módszer pattanások ellen. Már másnak látszódik az eredmény!

És a utolsó termék a Sudocrem, ami egy antiszeptikus védőkrém. Ez szinte bármire jó. Csökkenti a gyulladást, kellemes puha bőrt nyújt és egyáltalán nem zsírosít.

Elég hosszúra sikerült ez a bejegyzés, de remélem találtok valami hasznosat is benne. Természetesen nem használom mindet egy nap, csak összegyűjtöttem a kedvenceimet.
Ti mit használtok az arcotok ápolására?
Puszi, Lina <3




















4 megjegyzés:

  1. Sziaa.:)) Erdekelne,hogy a szalicilsavat hogy hasznalod?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa! :) Minden este fürdés/tusolás után, szalicilsavas vattával áttörlöm az arcom, ezt addig megismétlem, míg a vatta teljesen tiszta nem marad. Az arcom egyből a száradás után valami hihetetlenül puha lesz :) Puszi, Lina <3

      Törlés
    2. Köszönöm.és ezutan teszel rávalami hidratálókrémet éjszakára?:))

      Törlés
    3. Nincs mit! Hát ha nagyon pigmentfoltos vagy heges a bőröm akkor a Sudocrem-et kenek rá, de egyébként ezeken kívül mást nem :) -lina. :)

      Törlés