2013. január 19., szombat

Hajápolás - hajvégektől a tövekig :)


Sziasztok Szépségek!
Ma a hajápolási szokásaimról szeretnék Veletek megosztani néhány dolgot. Hosszú világos barna hajam van és sajnos abba a csoportba tartozom akiknek a fejbőre környékén gyorsan zsírosodik a haja míg a hajvégeim szárazak és töredezésre hajlamosak. Ilyen esetben nagyon nehéz megfelelő sampont találni, mert ami ápolná a száraz végeket az zsírosítja a hajama fejbőr környékén. Na de térjünk is a lényegre :)

Heti egyszer-kétszer ricinusolajat kenek a hajtöveimre/hajvégeimre, amit 1-2 óráig hagyok fent majd alaposan kimosom a hajamból. Ez csökkenti a hajhullást és felgyorsítja a hajnövekedését. A gyógyszertárban kapaható 300-400 ft/dl. Egyszerű kis üvegben kapható, igazi csodaszer :)

Ezután két sampont használok általában. 

Az egyik egy teljes mértékben gyógynövényből készült sampont, természetes összetevőkkel  a Farmasi-tól, amit a Douglas üzletekből lehet beszerezni, a teljes ára 2000 ft., de ezt 50%-os akcióval 1000 ft-ért vettem :) Nagyon szeretem ,mert sokáig friss és tiszta marad a hajam, míg ápolja a hajvégeket.

A másik az Avon egyik samponja argánolajjal.

Ezt inkább a pakolások kimosására használom, szép tiszta, fényes hajat varázsol és 1000 ft. körül van az ára :)

A samponokat a balzsam követi.Az abszolút kedvencem a Wella hajbalzsamja.
Szinte az egész hajhosszra viszem fel (persze elkerülve a fejbőrt), majd beledörzsölöm, várok néhány percet és kimosom. Sok balzsamot használtam, de egyértelműen ez a kedvencem! Úgy emlékszem 500 ft. (!!) körül van ami hihetetlen és ráadásul véletlen találtam rá, de Nektek bátran ajánlom! :)
Nem vagyok egy nagy hajpakolásos, szóval azt a lépést kihagyom, mert nincs állandó pakolás a ricinuson kívül, amit rendszeresen használnék :)

Vizesen, szárazon, félszárazon bármikor imádom felvinni a Kallos hajszépítő hajolaját, ami messze a legjobb azok közül amit eddig próbáltam. 600 ft. körül van az ára :)

Végül néhány apróság :) A kedvenc hővédőm szintén a Kallos-tól van, amit már többször újravásároltam, 350-500 ft. (!!) az ára, ami hihetetlenül jó egy ilyen minőségért.

Ígérem ez az utolsó termék. A Balea koffeines hajnövesztője, ami igaz férfi változat, de ezt is nagyon szeretem, kicseréltem egy spray tetejére, mert így sokkal könnyebb eloszlatni a fejbőrömön, még nem régóta használom, de majd ha változást veszek észre azonnal megosztom Veletek! :)

Köszönöm szépen ha végigolvastad, elég hosszúra sikerült, de remélem tetszett ez a poszt. Ti milyen termékeket használtok? 

További szép napot, puszi :Lina <3









17 megjegyzés:

  1. Szia!Tetszett ez a bejegyzés, mindig szeretek hajápolással kapcsolatos dolgokat olvasni.:)Én most a panthenol samponját és balzsamját használom.Nagyon szép a hajad a képen, Én is szeretnék már ilyen hosszút:) Régóta növeszted a hajad? És amióta használod a ricinusolajat azóta sokat nőtt a hajad?

    VálaszTörlés
  2. Sziaa! Örülök, hogy tetszett:) Sok jót hallottam már róluk, Neked beváltak? Köszönöm szépen, nem régóta, mert voltam olyan elvetemült, hogy levágattam belőle kb. 20 cm-t de 4-5 hónap alatt szerencsére visszanőtt. Három hete kezdtem el használni és úgy veszem észre, hogy kb. 3 cm-t már nőtt és tényleg kevésbé hullik :) Puszi: Lina <3

    VálaszTörlés
  3. Igen, kb másfél hónapja használom és azóta elég sok babahajam nőtt, csak sajnos a hossza nem akar nőni:( És mielőtt nem volt ilyen hosszú a hajad azt szeretted volna, hogy hosszú legyen vagy azt, hogy szép, egészséges?:)

    VálaszTörlés
  4. és hajnövesztésre nincs valami jó tipped?:)

    VálaszTörlés
  5. Természetesen azt szerettem volna, hogy hosszú és egészséges legyen a hajam, de inkább arra figyeltem, hogy egészséges legyen, hisz úgy gyorsabban is nő! :)
    Én hajnövesztésre a ricinusolajat és a Balea hajnövesztő szérumját használom, ebben a bejegyzésben is írok róluk :))

    VálaszTörlés
  6. igen ezt olvastam:) de én arra gondoltam, hogy mielőtt nem volt ilyen hosszú a hajad, akkor miket használtál pl.: vitaminok vagy ilyesmi. mert azért mostmár elég hosszú a hajad:)

    VálaszTörlés
  7. Igazából mindig is hosszú volt a hajam, csak nyár elején levágattam és hirtelen nagyon hiányolni kezdtem és minél hamarabb vissza szerettem volna növeszteni, de ezek előtt nem használtam semmit. Ami viszont nagyon fontos, hogy sok fehérjét fogyasszunk, mert proteint tartalmaz és attól lesz a hajunk egészséges :)

    VálaszTörlés
  8. én hajnövesztésre is az egészségére is a hair clinic vitamin komplexumot használtam, abban vannak olyan vitaminok, amikre a hajnak szüksége van. és tényleg nőtt is a hajam!

    VálaszTörlés
  9. ilyen hosszú hajjal h alszol? begumizod v befonod? a Fru nem ír hajas posztot h ő miket használ v h neki milyen a haja? arcápolásos posztot nem írtok? bocsi a sok kérdésért :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. általában csak leengedve hagyom, nem zavar :)de Fru is írni fog a közeljövőben, Neki teljesen mások a hajápolási szokásai :) de tervezzük azt is, szerintem hétvége fele lesz is fent egy :) semmi gond, örülök, hogy érdeklődsz! puszi, Lina <3

      Törlés
    2. már várom mindkét posztot ;)

      Törlés
  10. szia.én most rendeltem fodrászkellékesből kallos hajolajat, remélem nekem is beválik.mindig szilikonmentes sampont és balzsamot használsz?én igen, de most kipróbálom a kallost a hajvégekre pedig tudom hogy van benne szilikon.mert szerintem a hajvégeknek annyira nem ártalmas a szilikon mint a hajtöveknek és a fejbőrnek.neked erről mi a véleményed?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziaa! :) most éppen a balzsamom és a samponom is szilikonmentes, de nem törekszem feltétlen arra, hogy szilikonmentes legyen mindig minden. A szilikon is bizonyos mértékben táplálja a hajat, de kizárólag a külső szerkezetét, ezért ad gyorsan, de sajnos átmenetileg szép eredményt. Ezért érdemesebb inkább a szilikonmentes termékeket megvenni, amik tartósan gyönyörű hajkoronát varázsolnak, de 50-50%-ban azért mindkét fajtából van itthon :)

      Törlés
    2. akkor szerinted nem ártok sokat a hajamnak a kallossal?mert sztem nem árt egy kis védelem a hajvégeknek hogy ne törjön vagy szálkásodjon.

      Törlés
    3. Ártani biztos. hogy nem árt, nekünk nagyon puha és fényes tőle a hajunk :)

      Törlés
  11. a Wella balzsamot hol vetted? Dm-ben, Rossmann-ban vagy Müller-ben nem lehet kapni?

    VálaszTörlés