2014. február 24., hétfő

Avon Solution mattító termékcsalád - Zsíros/kombinált bőr ápolása, tisztítása

Sziasztok Szépségek!
Ebben a bejegyzésbe az Avon Solution Complete Balance termékekről szeretnék beszélni, amelyek összességében egy mattító termékcsalád. 


A bőrtípusom kombinált, ez azt jelenti, hogy néhány helyen száraz, valamint néhány helyen zsírosodásra hajlamos. Ezek a termékek tökéletesen megfelelnek a bőrtípusom kezelésének és ápolásának. :)


"A Complete Balance lényegében egy jó erős tea. A Japánból származó teacserje levele erős antioxidánsokat és ásványi anyagokat tartalmaz: többek között cinket, amely segít egyensúlyba hozni a helyenként száraz, más részeken (T-zónában) viszont zsíros, összességében tehát vegyes arcbőrt.
Az Avon a teacserje levelének kivonatával gazdagította a Complete Balance termékeket, melyek rendszeres használata segít a faggyútermelés csökkentésében és a vegyes bőr egyensúlyának kiegyenlítésében."

Avon Soulition Complete Balance Olajmentes Habzó Arctisztító


Nagyon nagy kedvencem lett, ez az olajmentes arctisztító. Soha nem rajongtam a sminklemosó törlőkendőkért, ezért mindig is úgy távolítottam el a sminket az arcomról, hogy először benedvesítettem, majd egy arclemosó segítségével leöblítettem róla. Imádom a pumpás kiszerelést és a hab állagát mert egy "nyomás" pont elég az arcomra és teljesen eltávolítja a sminket. Kellően mattít, de NEM szárít. Mindennap használom, nagyon megkedveltem. 150 ml-es kiszerelésben kapható. 1500 forint körül.

Avon Sollution Complete Balance mattító tonik


A tonikok legfőbb dolga, hogy eltávolítsák a szennyeződést. Ez a termék 200 ml-es kiszerelésben kapható. Számomra a termékcsalád legkevésbé kedvelt tagja. Nincs vele különösebb probléma, de teljesen feleslegesnek érzem a használatát a többi termék mellett.
1500 forint körül kapható.

Avon Solution Complete Balance Nappali Krém



Amikor megláttam a krémeket, első pillantásra beleszerettem a csomagolásukba. Nagyon tetszett, hogy üveg tárolóban vannak és a fémes hatású tetejük is tetszik, de megtanultam már, hogy nem éri meg a külsejéről megítélni valamilyen terméket! :)
Szerencsére egy hónap használat után bátran kijelenthetem, hogy nagyon szeretem és nekem bevált. A nappali krém, fehér színű, gyorsan beszívódik, ami elengedhetetlen a reggeli készülődés miatt. Ébredés és arcmosás után egyből felkenem, majd 1-2 perc száradás után már kezdem is a sminkelést. Mattít, ami nagyon fontos számomra, mivel a T-zónám sajnos egy idő után átfényesedik. Ezek mellet pedig hidratál, ezért nem kell hidratáló krémet is használni, mint más mattító termékek esetében és még fényvédő hatása is van, ami a közeledő tavasz miatt még egy nagy plusz pont. 50 ml-es kiszerelésben kapható, 1000-2000 forint körül van az ára. 

Avon Solution Complete Balance Éjszakai Krém 



Ez a krém tulajdonságaiban szinte teljesen megegyezik a nappali párjával. Két különbséget vettem észre, ami az első és legszembetűnőbb, hogy ez zöld és a másik ami csak használatnál derült ki, hogy ennek sokkal hosszabb a felszívódási ideje, de szerintem ez teljesen rendben van, hiszen ezt lefekvés előtt használom, tehát egy egész éjszakája van a felszívódásra. :)

Nektek mik a tapasztalataitok ezekről a krémekről?
Puszi, Lina!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése