2014. február 1., szombat

Mini Rossmann HAUL

Sziasztok Szépségek!

Hétvégén beugrottam a legközelebbi Rossmannba "szétnézni" és szokásomhoz híven végignéztem az összes terméket, minden árnyalatában minden egyes pultnál, annak ellenére, hogy minden alkalommal ezt teszem. Imádom a termékek csomagolását, csillogását, illatát, színeit, szóval sokáig gyönyörködtem bennük. :) 
Ebben a bejegyzésben néhány terméket láthattok, amit nemrég szereztem be és felhívnám minden kedves "sminkrajongó" hölgy figyelmét, ha esetleg még nem tudná, hogy az Essece pultoknál kiárusítás van, így egységes áron 349 forintért szerezhettek be termékeket!:)




Essence

~Essence all about matt fixing compact powder

-tökéletes a szemalatti terület fixálásához, világos színe miatt
-1000 forint volt:)





~Essence XXXL Shine lipgloss

- mindig is imádtam ezeket a szájfényeket, mert:
* nem ragadnak
 *nem csomósodnak
 *csodaszép színei vannak (ez: 19 nude candy)
 *pigmentált
  *kiegyenlíti a bőrfelszínt
 *az applikátora tökéletesen illeszkedik a számra
 *ezek mellett pedig hihetetlen ára van
-349 forint volt:)











~ Essence rúzs 

-csodaszép árnyalatai vannak és meglepően krémesek
-két árnyalatot vettem az egyik '52 in the nude', míg a másik '62 rockin' red'
-a vörös rúzs pigmentáltabb és tele van apró aranycsillámmal, amik csak napfényben látszanak, egyből beleszerettem^^
- a nude rúzs kevésbé pigmentált, viszont tartós
-mindkét termék 349 forint volt:)






NYC

~NYC Loose face powder

- már korábban is használtam ezt a terméket, nagyon tartós, nem fényesedik át a bőröm
-első alkalommal azt hittem hamar el fog fogyni, de fél éven át kibírtan mindennapos használat mellett :)
-egyetlen negatívuma, hogy lehetetlen szállítani már kibontott állapotban, mert a teteje nem "kupakos", nem lehet csavarni vagy kipattintani, egyszerűen csak le kell húzni, ezért táskában véletlenül se hordjuk!:)
-899 forint:)



~NYC Smooth skin bronzing face powder

-ezt a terméket is használtam már korábban is, nagyon szeretem, mert teljesen matt, semmi csillám nincs benne, így tökéletes kontúrozáshoz
-egyáltalán nincs narancssárgás árnyalata, ami sajnos sok bronzosító hátulütője, kellemes lágy barna árnyalata van:)
-másik kedvencem a tükör benne, ami lehetővé tesz gyors korrigálást napközben 
-700 forint:)




Szeretitek a leárazásokat? Mikor jártatok legutóbb Rossmannban?
Puszi, Lina! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése