2013. április 19., péntek

Haul

Sziasztok! :)
Az esti bejegyzés egy haul lesz, azokról a dolgokról amiket a nem régen vásároltam.





Először körömlakkokat hoztam nektek. A képen két Lovely, egy Essence és egy Astor lakk szerepel. Ezeket akciósan vettem, 200-300 ft körüli áron. :)


                    Astor                                                                                           Lovely Moulin Rouge

Már régóta szerettem volna, egy olyan terméket, ami védi a hajamat a hőtől, puha lesz tőle és könnyű használni. Krémmánián találtam meg a Balea Trend It Up hajkiegyenístő krémjét, amit szintén akciósan vettem, viszont eredeti ára is nagyon olcsó. A termékkel meg vagyok elégedve, hajmosás után törölköző száraz hajra szoktam felkenni, diónyi mennyiséget. Aztán megszárítom a hajam, senki nem várja, hogy olyan lesz a haja mintha kivasalta volna (én is reménykedtem, de a várt hatás elmaradt), de lényegesen könnyebb ezután vasalni a hajat, tartósabb is az eredmény, a haj puha és fényes, valamint én úgy érzem sokkal jobban védi a hajam a hőtől, mint a fújós társai.


Nagyon fontos, hogy minden sminket távolítsunk el az arcunkról alvás előtt, mert ha egy pici is rajtamarad akkor az később mitesszer vagy pattanás formájában elő jöhet. Én mindig eltávolítom a sminkemet, leradírozom a bőröm és aztán tonizálok. A régi tonikjaim, mind kiszárították a bőröm és több kárt csináltak mint hasznot, de a Helia-d tonik tökéletes teljesít nálam. Nem szárít, sőt én úgy érzem az sem lenne nagy gond, ha elhagynám a hidratálót és minden ott maradt sminket eltávolít. Azután heti kétszer-háromszor az Avon Planet Spa holttengeri ásványos arcpakolását használom, amit zsíros bőrűeknek ajánlok, mert eléggé szárít és a pórusokat is összehúzza. A végén pedig jön a hidratálás, erre az Oriflame Pure Nature Blueberry&Lavender nyugtató arckrémjét használom, isteni illata van és nem hagy kellemetlen utóérzetet a bőrömön. 

Az utolsó collage pedig a sminkeké lesz. 
Az Essence Stay with My favourite milkshake 02 árnyalatot szereztem be. A szájfény ragadósabb, de nekem nem tart két óráig, csak akkor ha nem eszem és iszom (ami számomra lehetetlen:D). Azt gondoltam pigmentáltabb színe lesz, de egy nagyon halvány rózsaszín szín, már már átlátszó az én számon. Az illata nagyon tetszik, édes vaníliás cukorkás. :) 
A Maybelline Affinitone korrektorról csak jókat tudok mondani, nekem ez a tökéletes korrektor. Ugyanis nem csak szem alatti karikákra, de bőrhibákra is tökéletes. Egész nap tartós, az ára 1500-2300 körül mozog. 
A Catrice szemöldökceruzája nagyon praktikus, mert az egyik végén kis fésűt találunk, amivel eldolgozhatjuk a felesleges festéket vagy igazíthatjuk szemöldökünket. 

Remélem tetszett Nektek! puszi Fru! :) 

4 megjegyzés:

  1. Szia! A Hélia-D tonikja száraz bőrre való? Nekem kombinált bőröm van, szerinted van belőle ilyen változat is? Én most rendeltem meg a planet spa agyagos változatát, kíváncsian várom milyen lesz.:) Jó volt ez a poszt, várom a többit! :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia! :))
    Kombinált bőrre is tökéletes a tonik! Már nagyon sok fajtát kipróbáltam (drágát, olcsót) és ez vált be a legjobban. Vannak részek, ahol nekem is száraz a bőröm, a T-vonalban pedig szárazabb, de ez egyszerű és nagyszerű! Nem zsírosít, nem szárít csak tisztít de azt nagyon jól. Szóval én csak ajánlani tudom neked, ráadásul 1000 ft körül van az ára.
    Örülök, hogy tetszett! Jön a többi is!:))
    puszi, Fru

    VálaszTörlés
  3. Új poszt mikor várható?:)

    VálaszTörlés
  4. Lina tett fel egyet, én pedig készülök egy alapozós poszttal Nektek! :))
    Fru

    VálaszTörlés