2014. január 4., szombat

Márkás parfümök olcsó megfelelői

Sziasztok Szépségek!

Ebben a bejegyzésben  parfümökről olvashattok, mégpedig drága, neves parfümök olcsóbb megfelelőikéről, melyeknek illata szinte teljesen megegyezik.


Mindig is imádtam a parfümöket és ahogy telik az idő egyre több fajtát próbáltam  már, ezért többször észrevettem, hogy rengeteg márkás parfümöt megtalálhatunk egy kevésbé neves, olcsóbb üvegecskében. Sajnos sokszor előfordul, hogy betévedek egy Douglasba, Müllerbe...stb. ahol nem bírom ki, hogy ne szaglásszak végig minden parfümöt a polcokon és ilyenkor mindig felkerül egy újabb darab a kívánságlistámra. Ilyenkor gyakran keresek egy hasonló illatot amivel kiválthatom amíg meg nem szerzem amire vágyom. Ezért összegyűjtöttem Nektek is jó néhány párt, ha esetleg "egy cipőben járnánk". Jó nézelődést! :)





                             

                          



                                      



                                    


                                  

                                


                               


       
                                 


                                


Remélem hasznosnak találjátok ezt a posztot és ha Ti is találkoztatok már ilyen párokkal, akkor kérlek osszátok meg velem is.

Puszi, Lina!



4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett ez a bejegyzés. Én is nagyon szeretem a parfümöket :) Szerintem több ilyesmi bejegyzést is készithetnétek. :) Csak így tovább! :) Sok sikert lányok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszett, köszönjük szépen! Puszi, Lina :)

      Törlés
  2. Azért minőségbeli különbségek is vannak szerintem. Lehet hogy hasonló a kettő, de ha az olcsóbbal befújod magad reggel, akkor nem árt ha viszed magaddal mert 2-3 óra múlva már nyomát se érezni az illatnak. A márkásabb, drágább parfümökkel ez nem fordulhat elő. Én inkább megveszem kicsit többért (mert az olcsóbbol simán kifújkálsz 3 üvegnyit, míg a drágábból egyet és akkor pénzben meg már ugyanott vagy). Nem nagyon járok drogériákba, ezért én mindig netről rendelem a parfümöket, így én mindig a tartós és megbízható illatokra pályázom. Leggyakrabban a parfümotthon.hu ( http://www.parfumotthon.hu/ ) oldalról szoktam venni, mert mindig nagyon percízek a szállítással és a csomagolással is.

    VálaszTörlés
  3. Az egyik parfüm márkája érdekelne! :)

    VálaszTörlés