2013. január 23., szerda

Lovely szempillaspirál teszt :)

Sziasztok Szépségek!
Meg szeretném Nektek mutatni az egyik kedvenc szempillaspirálomat. Drága Fru ajánlotta és azóta is a kedvencem. A Lovely Spectacular me Volume szempillaspirálról írok éppen.

Gumikeféje van, ami kifelé haladva vékonyodik. Nekem eddig az ilyen kefék váltak be legjobban.

Gyönyörű vastag, göndör és hosszú pillákat varázsol, anélkül, hogy kialakulna az a bizonyos "pókláb" hatás. A Rossmannban vettem, eredi ára 600-700 Ft. körül van, de éppen akció volt a Lovely termékekre, így sikerült 460 Ft-ért hozzájutni ehhez a csodához :) Akkor lássuk is a képeket, amiken ezen kívül semmi nem használtam a szempillákon.





                                      

  Remélem tetszett ez a poszt :)Ti milyen szempillaspirált használtok? 
Puszi, Lina <3



1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hányszor van átfestve?
    Nekem már volt egy másik fajta lovely szempillaspirálom, az annyira nem jött, de de ez jónak látszik ..és az ára is..:D bár nem ide vág, de Lovelyból a körömlakkjaik a kedvenceim, eszméletlen jók, és több mint egy hétig fenn maradnak, és múlrkor 125 Ft -ért sikerült őket beszereznem :)
    amugy szempilaspirálbol sokat kipróbáltam már, de a legjobban a Loreal 4 dimension tetszett .. valami eszméletlen..:D

    VálaszTörlés