2014. január 18., szombat

Fekete-fehér-pink körmök~lépésről lépésre!


Sziasztok Szépségek!

Ebben a bejegyzésben egy szuper egyszerű fekete-fehér-pink köröm elkészítéséről olvashattok. Nem a legnagyobb erősségem a körömdíszítés, sokszor csak kiválasztok egy színt, feldobom és le is zárom ennyivel az egész procedúrát, viszont vannak napok amikor valami különlegesre vágyom, de nem szeretnék sokat bajlódni vele. 
További képekért és elkészítésért kattintsatok tovább!:)


1, Első lépésként alaplakkot vittem fel a körmeimre, hogy tartósabb legyen a lakk, a körmeim pedig erősebbek.

2, Második lépésként lefestettem az általam választott lilás-pink lakkal .
(de bármilyen más színnel helyettesíthető)


3, Harmadik lépésként háromszög alakban rajzoltam mintát a körmeim tetejére fehér lakkal.
 (nem fontos, hogy a vonal tökéletesen meg legyen húzva, hisz ez után jön a fekete:))


4, Negyedik lépésként megrajzoltam a fekete körvonalat a fehér minta köré, majd a mintha közepébe egy apróbb háromszöget rajzoltam, de ezúttal a kis háromszög teljesen fekete.


5. Ötödik, egyben utolsó lépésként egy átlátszó fedőlakkal festettem át, melynek köszönhetően még fényesebb lett a végeredmény!:)


Csodaszép napot! 
Puszi, Lina! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése