2013. január 3., csütörtök

L'oreal Professionnel hajpakolás

Sziasztok! :)
A napokban  az Iparfumeria-ra oldalát böngésztem, és mivel hajmániás vagyok így úgy gondoltam ideje valami professzionális terméket rendelnem (a drogériások nem igazán váltak be). Először a Tigi Bed Head Urban Antidotes Re-Covery sampon és kondícionáló párost akartam megrendelni, mert Krémmánián az egekbe dicsérték, aztán továbbnézelődtem és megtaláltam a L'oreal Professionnel Absolut Repair Cellular hajpakolást.


Végül valamiért az szimpatikusabbnak tűnt, emellett döntöttem, ma hozta a futár. Amikor kinyitottam a kis csomagot egy 200ml apró arany tégely nézett vissza rám, számítottam rá hogy kicsi lesz, de valamiért mégis meglepődtem, valószínű azért mert a hajpakolásaim viszonylag hamar elfogynak, nem spórolok velük, főleg ha még Anyu is szemet vet rájuk. :) Persze minél hamarabb ki kellett próbálnom, úgyhogy hajat mostam azután felkentem a terméket, zuhanysapit húztam és becsavartam törölközővel a hajam. A krém elég sűrű, de rendkívül jól eloszlatható, így meg is nyugodtam, hogy nem fog elfogyni pár használat után. Összetevőit is meg kell említsem, ugyanis természetes viaszokban gazdag, így elméletileg behatol a haj belső szerkezetébe és újjáépíti azt.Egyébként a hajam töredezésre hajlamos, vasalom (bár ezt általában heti 2szer), de próbálom hanyagolni a hajszárítót és a vasalást is.
Hát akkor nem is húzom tovább az időt leírnám, hogy mit tapasztaltam így első használat után:
  • amikor mostam le, olyan volt mintha folyt volna a hajam (nem tudom jobban megfogalmazni :D ) 
  • hajszárítás után szép csillogó, puha lett a hajam
Mindenkinek ajánlom, aki töredezésre hajlamos, száraz hajkoronát birtokol. 
Ár, akciós: 2590 (Iparfumeria)

írta: Fru

2 megjegyzés:

  1. Hol lehet ennyiért megvenni???köszi!

    VálaszTörlés
  2. Én az Iparfümeria.hu oldalon rendeltem mikor még akciós volt, ott utána tudsz nézni! Fru :))

    VálaszTörlés