2013. június 28., péntek

Edzés, edzés és edzés

Ismét Fru vagyok! :)))
Mivel Lina már feltette, az Ő edzéstervét, gondoltam én is beavatlak Titeket az enyémbe.
Nekem nagyon fontos a sport, nem csak azért hogy megtartsam az alakomat, hanem a közérzetem miatt is, és boldogabb felszabadultabb vagyok utána.



 Rendszeresen járok edzőterembe, heti négyszer, télen, nyáron, tavasszal, ősszel, hóesésben, kánikulában! :) A másik szerelmem pedig a futás.
Ha valaki az edzőterem mellett dönt, én azt javaslom, hogy mindig különböző izomcsoportokat dolgoztassunk meg. Nekem az a szerencsém, hogy tesómmal járok edzeni, így Ő nekem olyan mintha saját személyi edzőm lenne, mivel már sok éve rendszeres látogatója a konditermeknek.
Nem vagyok személyi edző, tehát személyre szabott tanácsokat nem tudok adni senkinek. Ezt az oldalt ajánlom nektek, ugyanis itt tényleg mindent leírni, ami az edzéshez kell. Sőt még női edzésterveket is találtok, én is ezek szerint edzek. :) http://body.builder.hu/
Heti háromszor-négyszer járok futni. Van amikor 10km-t, de van hogy megvan a 15 is, van hogy 4 km-t de azt elég gyorsan, fülhallgatóval a fülemben! :) Futáshoz egy a fontos, a futócipő, plusz a nőknek egy jó sportmelltartó



! Sok olyan bolt van, ahol az eladók szakképzettek, így a lábatokra a legmegfelelőbb cipőt tudják ajánlani nektek. Sajnos ezek elég drágák, 10.000-től, és a határ a csillagos ég, de mindenképpen minőségi cipő kell, mert ez védi a lábunkat. A Betonon futást nem javaslom, mivel az tönkreteszi az izületeket!
Illetve ami még nagyon fontos, az a bemelegítés! Itt egy jó kis bemelegítő krém is edzés előtt.

Remélem tetszett! :)) Ti hogyan edzetek? 
Fru 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése