2013. február 8., péntek

#2 HIN - Heti Inspiráció Nőknek :)


Sziasztok Szépségek!
Elérkezett az eheti HIN- Heti Inspiráció Nőknek bejegyzés. Ezen a héten is annyi képet találtam, hogy alig tudtam lecsökkenteni a képek számát :) Ha esetleg nem láttad az előző posztot, ez egy olyan bejegyzés aminek a főszereplői azok a képek amik a héten a legjobban tetszettek weheartit-ról. Ha esetleg nem hallottál még az oldalról jobb oldalt megtalálhatod! :) 
Na akkor jó nézelődést! :)

1, Divat
Mostanában nagyon bejönnek a szegeccsel ellátott ruhadarabok! Ebay-ről pár száz forintért lehet rendelni szegecseket, ha esetleg egy kis DIY munkába vágnál! :)














2, Haj
A hetemet itthon töltöttem (engem is utol értek a betegségek), egyre jobban kedvelem a kontyokat, mivel bárhogy el lehet készíteni, szinte biztos, hogy jól fog kinézni és nagyon gyors, praktikus és kényelmes viselet! :)










3, Smink
Mindig is imádtam a szempilla hangsúlyos sminkeket és a szép sűrű szemöldököket :)
Ezekkel és egy jól kiválasztott rúzzsal meg is van a tökéletes alap egy tökéletes sminkhez :)










Ti melyik kategóriába tartoztok? :)

4, Körmök

szerintem a klasszikus vörös soha nem megy ki a divatból! :)

de nemrég kipróbáltam a "galaxy" körmöket ( ha szeretnétek róla bejegyzést, kérlek írjátok meg) és már ennek is 1000  fajtája van :)





végül lefényképeztem húgom körmeit is :)

5, Az egyéb kategória





Remélem tetszettek a képek, ha esetleg van még ötletetek mi kerüljön fel közéjük várom az ötleteiteket! Ne felejtsetek el jelentkezni a nyereményjátékra, alig várjuk már a sorsolást!
Puszi, -Lina. <3












1 megjegyzés: