2013. február 18., hétfő

L'oreal Voluminous szemhéjtus teszt :)


Sziasztok Szépségek!
Ahogy ígértem ma megmutatom Nektek azt a szemhéjtust, amit jelenleg használok! Ez nem más mint a L'oreal Voluminous Eyeliner.






Egy lapos ferde ecsethez tudnám hasonlítani az applikátorát. Szerintem ezzel a legkönnyebb vonalat húzni a felső szempillasorba.  
Nagyon intenzív, erős fekete színe van


Nagyon tartós, kibír egy hosszú napot is anélkül, hogy leperegne. Egyáltalán nem folyik el, felvitel után néhány másodperccel meg is szárad.


Remekül lehet vele vékony, vastag, rövid vagy éppen cicás vonalat húzni :)
 


 Egyetlen negatívumot tudnék mondani róla, hogy eleinte nagyon nehéz levenni a kupakját ( de lehet csak én szerencsétlenkedtem vele:)) Ahogy láthatjátok az enyémen, már látszik, hogy használtam néhányszor, mivel lekopott róla a felirat és a márkajelzés, de itt egy hivatalos kép.




Kezdőknek én feltétlen ilyen applikátort ajánlanák, hiszen a tus vonal húzásánál is érvényes a "gyakorlat teszi a mestert" mondás. Senki sem születik úgy, hogy ez egyből sikerüljön, szóval ne aggódj ha nem megy elsőre. Profiknak pedig már
 bármi jöhet. Itt van néhány szemhéjtus applikátor fajta :)




Remélem tetszett Nektek ez a bejegyzés és találtok benne valamit ami számotokra is hasznos!
További szép napot!
Puszi, Lina <3





8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Sajnos nem tudom az árát, mert kaptam de utánanézhetek, ha legközelebb arra járok :) -Lina.

      Törlés
  2. dm-ben, rossmann-ban vagy pl tesco-ban lehet venni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Rossmann-ban lehet kapni az biztos, de szerintem bármelyik nagyobb L'oreal "pultnál" elképzelhető, hogy kapható legyen az Tesco vagy épp DM. :) -Lina.

      Törlés
  3. Hát én égen földön kerestem ezt, de sehol sem találtam. :S Nagyon jónak tűnik.
    Az "applikátora" mennyire strapabíró? Nem bolyhosodik ki? Vagy nem is tudom mi a legjobb szó erre. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában én sem találtam :( Nagyon remélem, hogy még gyártják :)
      Nagyon szeretem az applikátorát, jobb mint újkorában :)-Lina.

      Törlés
  4. Szia Lina! Az előző hajas posztodban írtad, hogy majd írsz véleményt a Balea koffeines hajnövesztőjéről.Mikorra várható az a poszt? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa! Igyekszem még a hétvégén írni róla egy posztot! Puszi, Lina <3

      Törlés