2013. február 17., vasárnap

Állatmintás köröm - lépésről lépésre :)

Sziasztok Szépségek!
Ma egy könnyen elkészíthető, egyszerű, de mégis mutatós körmöt szeretnék Nektek megmutatni.






Használt lakkok: Moyra- Matt Pink egy fekete és egy fehér Moyra körömlakk :)

-A körmeimet lekentem alaplakkal.

-A gyűrűsujjam kivételével minden körmömet lekentem fehérrel. 
-A gyűrűsujjaimon körmömet rózsaszínnel festettem ki.
-A fehér alapra apró ecsettel (körömdíszítő ecsettel) fekete szabálytalan vonalakat húztam
- Utolsó lépésként pedig lekentem egy fedőlakkal.
Remélem tetszett! Ti szoktatok hasonló körmöket hordani a hétköznapokon?
Puszi, Lina <3

2 megjegyzés:

  1. Saját kép?:D nagyon jól nézki. :)

    VálaszTörlés
  2. Húú, nagyon szép lett, ügyes vagy! :)
    Ezt én is ki fogom próbálni! :)
    Nagyon jó az oldal, csak így tovább!

    VálaszTörlés