2013. február 6., szerda

Avon rúzs teszt :)

Sziasztok szépségek! :)
Ma szeretnék Nektek néhány sort írni az egyik kedvenc rúzsomról. Az Avon Colordisiac ajakrúzstól, a Satin Sheets árnyalatban :) Ez egy csodaszép babarózsaszín árnyalat. Az illata a rúzsnak valami eszméletlenül kellemes, a katalógusban azt írják, hogy vanília, gránátalma és füge keveréke, én személy szerint egyiket sem ismertem fel benne, de együtt remek illatuk van. Nagyon krémes, egyáltalán nem szárít, puha ajkakat eredményez a felvitele után, lehetne akár ajakápoló is, de ahhoz talán túl pigmentált. Azt vettem észre, hogy feltölti az apró ráncokat/mélyedéseket az ajkamon és egyenletes lesz az eredmény. Viszonylag elég tartós. A rúzs ára általában 1600 ft. körül mozgott, az eredeti ára 2200ft., de voltam olyan szerencsés, hogy egy olyan akció keretein belül tudtam megvenni, ahol 2-nekünk tetsző rúzs választhattunk egy áráért, tehát 800 ft.-ért jutottam hozzá :)
Sajnos olyan rossz híreket hallottam mostanában, hogy már nem lehet kapni őket, de talán egy Avon tanácsadó női kis katalógusból még sikerül rendelnünk :))


nekem nagyon tetszik ez a fekete-rózsaszín "ombre" csomagolás :)


Vakuval (a kezemen)

vaku nélkül :)

végül a számon :)
Puszi, Lina <3

4 megjegyzés:

  1. cuki olyan kis barbies szine van :I en mindig befürdök az avon ruzsokkal sose olyan a szine mint varom :D most rendeltem egy ct violet fridayt 500 ft ert megerte :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg :) Velem is előfordult már, sajnos nem túl élethű a színminta a katalógusban :( :)

      Törlés
  2. Nagyon szép.:) Én is mindig mellé fogok az avon rúzsoknál, de múlt hónapban rendeltem egy colortrend rúzst és imádom.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is van egy nagy kedvencem a Colortrendtől, holnap rakok fel róla képeket! :) -Lina.

      Törlés