2013. február 2., szombat

HIN - Heti Inspiráció Nőknek :)

Sziasztok Szépségek!
Mivel nagy rajongója vagyok a 'weheatit'-nak és annyi csodaszép képet találok, hogy szeretnék veletek is megosztani néhányat. Arra gondoltam, hogy heti rendszerességgel egy bejegyzésbe összegyűjteném Nektek az aktuális kedvenceimet. Gondolkoztam valami frappáns címen, de a "Heti Inspiráció Nőknek" -nél nem jutott jobb az eszembe, ezért  lássuk is az e heti HIN- bejegyzést :)

Divat:
Mostanában nagyon megtetszettek a blézerek, mert elegáns és kevésbé elegáns ruhadarabként is lehet őket hordani, emellett már ezer fazonút és ezeregy színűt is lehet kapni a boltokban :)





Mivel tél van mostanában a sálak is egyre nagyon szerepet kapnak a ruhatárakban, ami nemcsak praktikus, de nagyon divatos is :)


Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de nekem nagyon tetszenek a kereszttel ellátott ékszerek :)


ezen nincs kereszt, de nagyon különleges :)

Rengeteg gyönyörű sminket láttam mostanában, de mindig is az "arab beütésű" füstös szemek voltak a kedvenceim, nem egy hétköznapi vagy iskolabarát smink, de alkalmakra tökéletesek :)




Nekem még mindig bejönnek az 'ombre' hajak, de még mindig nem sikerült rávennem magam a festésre :)


körmök :)
mindenféle körömlakkot szeretek kipróbálni, de még mindig a legnagyobb kedvenceim a természetes színek vagy éppen a fekete :)



néhány kép ami még nagyon megtetszett :)

 annyira aranyos :)

Remélem tetszett ez a poszt. Ti miről kerestek képeket leggyakrabban? :)
Puszi, Lina <3












5 megjegyzés:

  1. Szia! :) Nagyon tetszik ez a bejegyzés, szerintem rendkívül jó ötlet ez a Heti Inspiráció! :)

    Egy kérdésem lenne: Nem tudnátok valami Valentin napi körmöt készíteni?

    Előre is köszönöm,nagyon tetszik a blogotok, ügyesek vagytok és további sok sikert!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa! Nagyon szívesen készítek! Pont ma találtam egy jó kis technikát, amint tudom el is készítem! :)
      Köszönjük szépen a kedves szavaidat! <3
      Puszi, Lina :)

      Törlés
    2. Már nagy izgalommal várom! :)

      A barátnőimmel minden nap nézzük a blogotokat! :)

      További szép napot!

      Törlés
    3. Fel is került! Remélem tetszik!
      Nagyon örülünk neki! :) <3

      Törlés
  2. Szia!
    Ha megkérlek írnátok egy posztot a szemüvegeseknek ? :)
    Mert én is az vagyok és távollátó vagyis nagyon nagyítja a szemem a szemüveg meg az öltözködésemben is hátrány.
    Nagyon jó amúgy a blogotok sok sikert a továbbiakban

    VálaszTörlés