2013. február 17., vasárnap

HIN #3- Heti inspiráció Nőknek :)


Sziasztok Szépségek! :)
Elérkezett az idő a HIN, azaz Heti Inspiráció Nőknek bejegyzés. Ezen a héten is összeszedtem a jó néhány képet , ami tetszik és megpróbáltam Nektek rendszerezni.  :)


1, Divat:
Nem vagyok egy nagy szoknyakedvelő, de ezek a "high-low" szoknyák nagyon tetszenek és alig várom már a meleg napokat, hogy hordhassam is :)















2, Smink:
Imádom a tusvonalakat, mert ha sietünk is, ezt egyszerűen és gyorsan "feldobhatjuk", mégis nagyon mutatós :)









3, Haj:
Imádom a fonásokat, egy kis gyakorlással bármelyiket el lehet készíteni és ezek is nagyon mutatósak és elegánsak is tudnak lenni :)







4, Köröm:
találtam néhány aranyos állatmintás körmöt :)
(hamarosan csinálok én is egy posztot ahol elmondom, hogy csinálok állatmintás körmöket  :))



5, Egyéb:
és még néhány kép amit nem tudtam berakni a csoportokhoz, de nagyon tetszenek :)





és a csodaszép Barbink :)


Remélem tetszett ez a bejegyzés, ha bármi kérdésetek van írjatok és ne felejtsetek el jelentkezni a nyereményjátékra, hogy Te lehess az egyik szerencsés! :)
Puszi: Lina. <3

3 megjegyzés:

  1. Szia! Milyen tust használsz? szted kezdőknek melyikkel a legkönnyebb elkészíteni a tusvonalat? erről is csinálhatnál egy bejegyzést h kicsit megkönnyísd a dolgunk:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én a L'oreal egyik tusát használom, amint lehet csinálok róla egy bejegyzést, ott majd elmondok róla mindent :) -Lina. <3

      Törlés
  2. A high-low szoknyák nekem is nagyon tetszenek.:D

    VálaszTörlés