2013. február 5., kedd

Ziaja kókuszos termékcsalád

Sziasztok, itt Fru! :)

A mai esti poszt, egy termékcsaládról fog szólni, amit én különösen télen használok nagy előszeretettel.
Mivel a hidegebb hónapok időszakát éljük most, így sokaknak-köztük nekem is- szükségünk van extra hidratálásra, a bőrünk kiszáradása miatt amit hámlás, húzódó és feszülő érzés kísér.
Nagyon sok tusfürdővel jártam már úgy, hogy teljesen kiszárították a bőrömet és utána nagyon nehéz volt rendbe hozni a károkat.  Most végre (hála a cuki barátnőimnek, köztük Linának is) kaptam egy szettet, amivel maximálisan meg vagyok elégedve.

A Ziaja termékek mindig is nagyon szimpik voltak az igényes csomagolásuk és a róluk alkotott kiváló vélemények miatt. Sokszor szerettem volna megvenni, a kakaóvajas Ziaja kis csodákat is, de valahogy mindig a polcon maradtak. Viszont örülök, hogy végül a kókuszosat kaptam, ilyet nem is láttam a Dm-ben. 
És akkor a termékekről pár sorban. 
A krémtusfürdő 500 ml tehát nagyon sokáig elég, a legfontosabb, hogy nem szárít a tusolás pedig az isteni illata miatt egy élmény, viszont egyátalán nem habzik. 
Ezután a testvajat (200ml) használom, ami hihetetlenül gyorsan beszívódik, (ezen nagyon meglepődtem) nincs ragadós érzés, csak a selymes puha bőr.

Ami számomra még bosszúságot okoz a hideg, szeles napokon az a kirepedező szám. Nagyon fontos, hogy belülről is hidratáljuk magunkat, tehát sok folyadékot fogyasszunk, semmiképpen se üdítőket, energiaitalokat, helyette vizet, ásványvizet, frissen facsart gyümölcsleveket. Ez nyáron elég lehet, de ebben az időszakban szükségünk van egy ajakápolóra is. Nekem bevált a Ziaja kókuszos ajakápolója, mert hamar beszívódik és egy kis fényt ad az ajkaknak, az illata pedig mint az igazi kókuszé! Ha pedig nagyon vészes a helyzet, akkor estére még egy kis ricinusolajat teszek a számra és reggelre pihe-puha lesz. 
Mindhárom termék Omega 3, Omega 6 savat, valamint E vitamint és Dpanthenolban gazdag kókusz lipideket tartalmaz. 

Remélem tetszett ez a poszt, ha kérdésetek van, nyugodtan írjatok itt vagy facebookon, Linával szívesen válaszolunk és ne felejtsetek el jelentkezni a nyereményjátékunkra, ahol szuper ajándékokat sorsolunk ki! :))

                                         További szép estét Nektek! puszi, Fru

7 megjegyzés:

  1. Jó cikk és imádom a kókuszt.:) Ezeket a Ziaja termékeket hol lehet megvásárolni?:D

    VálaszTörlés
  2. Szia Csilla!
    Örülök, hogy tetszik! :) Ahol megtalálod őket: Dm, Auchan, Tesco, Rossmann.
    Fru

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a választ!:) Ma pont megyek vásárolni, lehet beszerzek egy Ziaja testvajat.:D

    VálaszTörlés
  4. :-o most megőrültem!!! Szavak nincsenek rá, hogy mennyire imádom a kókuszt, illetve, hogy mennyire imádom a ziaja termékeit. Vesedelmesen irigy vagyok most :D

    S.

    VálaszTörlés
  5. :))) Mi is nagy kókusz fanok vagyunk! :))
    Fru

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés