2013. február 4., hétfő

Valentin napi- köröm :)


Sziasztok Szépségek!
Ma szeretnék Nektek egy Valentin napi körmöt  bemutatni, amit egy Drága olvasónk kért (remélem tetszik).
Személy szerint nem vagyok oda a Valentin napért, de a cuki rózsaszín szívecskéket ki nem szeretni?!

Lépésekben leírom, hogyan készítettem el :)
1, Alaplakk/körömerősítő (elhagyható lépés :))
2, Az összes körmömet lefestettem fehér színű lakkal.
3. Egy szivacs segítségével óvatosan rátapogattam a körmöm felső részére a rózsaszín színt.
4, Kivágtam egy szív alakú mintát és ráragasztottam a gyűrűs ujjaimra
(ha ügyesebbek vagytok, akkor ezt szabad kézzel is megtudjátok csinálni :))
5, Rózsaszín lakkal lefestettem a szív formát.
6, Egy applikátor segítségével ráraktam a csillámport.
7, Egy sminkecsettel lesöpörtem a felesleget.
8, Lekentem fedőlakkal/átlátszó lakkal.
Kész is! :)
Sok sikert az elkészítéséhez!



Ha esetleg Nektek ez nem jön be akkor kerestem még néhány képet, ami tökéletesen megfelel erre az alkalomra :)







Puszi, Lina <3







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése