2013. február 5., kedd

Haul

Sziasztok, újra itt vagyok! :)

A következőkben bemutatok pár dolgot, amit az elmúlt hónapban kaptam/vettem. Először is jöjjön egy csoportkép:

Az első az Oriflame Univerzális Balzsamja, amiért 450 ft-ot fizettem. Teljes áron nem venném meg, de így korrektnek tartottam az ár-érték arányt. A katalógusban azt állítják, hogy mindenre használható-ahogy a nevében is benne van- legyen az arc, kéz, száj vagy sarok. Eddig szájra, kézre és sarokra használtam, arca nem fogom, mert ahhoz túl zsírosnak tartom. Többféle illatban kapható, a mandulásra esett a választásom, isteni illata van. 

Halle Berry parfümjére már régóta vadásztam és végre a Dm-ben lévő parfüm akció alatt lecsaptam rá féláron, talán 3700 ft-ért. 15 ml a kiszerelés, tehát mindennap nem használom, megpróbálok spórolni vele. Az illatcsalád orientális-fás, nekem mindig a nyár, a tengerpart és a napozás jut róla eszembe, nem utolsó sorban pedig nagyon tartós, 2-3 fújás és egész nap érződik. 

Linával amikor shopping túrán voltunk, kinéztem magamnak Beyonce Midnight Heat nevű parfümjét, nagyon tetszett mindkettőnknek, aztán a nagy dilemmában visszatettük és meg is feledkeztünk róla. Végül megkaptam az Edt változatát és a tusfürdőjét a barátnőmtől ajándékba. :) Nekem ez tipikusan, ahogy a nevében is benne van esti illat, van benne valami titokzatosság és füstösség, amit imádok. 
Az utolsó parfüm pedig az Oriflame Love Potion névre hallgató kis csoda. Rendeltem belőle illatmintát, már akkor beleszerettem aztán pedig 2000 ft-ért sikerült hozzájutnom. Az édes illatokat részesítem előnyben, így amikor megláttam a csokoládé, kakaóvirág és gyömbér összetevőket, tudtam hogy kell nekem. Egy elég nagy dobozban érkezett meg, ne tévesszen meg senkit, csak a kupakja miatt olyan hatalmas. Viszont a parfüm 50 ml, tehát ezt már bátrabban fújkálom, hozzáteszem nagyon tartós kis illat. Sok dicséretet kaptam miatta. 
A kép sajnos nem adja vissza a Maybelline Color Drama pasztellrózsaszín színét. A körömlakk 4-5 napig bírja fedőlakkal és 2-3 rétegben tudtam vele elérni szép színt. 
A bejegyzés utolsó szereplője pedig az Avon Ultra Color Rich rúzs, apricot mystery árnyalatban. A képen pirosnak néz ki, de valójában egy nagyon szép, meleg barackos szín, E-vitaminnal és jojobaolajjal véd a kiszáradás ellen,azért én ajakápolót szoktam alá kenni, biztos ami biztos  Finom az illata, tartóssága 2-3 óra. Teljes ára: 1550 ft. 

                                                                                                                 puszi, Fru :) 




2 megjegyzés:

  1. szia! Halle Berry parfümje nekem is megvan és tényleg nagyon jó illata van, de az enyém sajnos kifogyott.de Karácsonyra megkaptam a Love Potion parfümöt és ez kárpótolt:))

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszönöm a kommentárt, örülök hogy tetszett! :)
    Üdv: Fru

    VálaszTörlés