2013. február 6., szerda

Pasztell-arany körmök :)

Sziasztok! :)
Mivel betegeskedek itthon és időm, mint a tenger, így gondoltam készítek Nektek egy rövid és egyszerű körömlakkos posztot.
A We heart it-os képeket nézegetve, ihletet kaptam, remélem tetszeni fog. :)

Körömlakkok, amiket használtam:
Essence nude glam 06 hazelnut cream pie
Maybelline Colorama 93 pasztell pink árnyaltban
egy névtelen arany csillámos körömlakk

Az elkészítése nagyon egyszerű.  A rószaszín és a nude körömlakkot használtam felváltva, a gyűrűs ujjamra, pedig egy arany csillámos körömlakk került. Alap és fedőlakkal tettem még tartósabbá az eredményt. Valamint egy-egy pöttyöt tettem a körmeim felső részére, arannyal. 


Hogy tetszik? :) Ne felejtsetek el jelentkezni a nyereményjátékunkra! 
Szép napot! 
Puszi: Fru :)

2 megjegyzés:

  1. Húú, jó lett, az arany csillámos lakk is nagyon szép.:) És úgyan ilyen colorama lakkom van.:D

    VálaszTörlés
  2. Jajj Csilla nagyon aranyos vagy, köszönöm! :)) Jó kis darab! :)
    Fru

    VálaszTörlés