2013. február 7., csütörtök

Avon rúzs teszt- colortrend :)


Sziasztok Szépségek! :)
Ma megszeretném mutatni Nektek a kedvenc Avon- Colortrend rúzsomat. Fruval mindketten rendeltünk egyet még régebben, de Neki nem tetszett, ezért nekem adta ( még egyszer köszönöm <3 :)).

A régi kollekcióból a Pink Sunrise árnyalat. Jól pigmentált, sajnos nem a legkrémesebb rúzs, amit vala használtam, de nem olyan amit ne lehetne szépen felvinni. A színe miatt szerettem bele, imádom a természetes, nude barackos, rózsaszínes árnyalatokat. Nem túl tartós, de bátran kenegetem, hiszen mindössze 450 ft. körül van az ára :) A csomagolása nagyon egyszerű, néhány szívvel díszítve.




sajnos kicsit elmosódott a kép széle, de azért a szín még így is látható :)

Ti milyen rúzsokat részesítetek előnyben? Sötétebb/intenzív színek vagy természetesek? :)
Puszi, Lina <3



2 megjegyzés:

  1. Vártam már a mai bejegyzést.:)
    Szép színe van, én hétköznapokra szeretem a halvány, természetes színeket a számon, de, ha bulizni megyek inkább erősebb színeket használok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy Csilla! :) Én is így vagyok vele, de valahogy a vörös/bordó rúzsokat nem nagyon tudom megszokni magamon, de mindenki máson tetszik :) -Lina.

      Törlés